Munkamodellünk

Testreszabott, Rugalmas, Közvetlen, Gyakorlatias
Ajánlatot kérekSzolgáltatásaink

Munkamodellünk

Cégünk filozófiája a testreszabottság, ezért az általunk kidolgozott munkamodellben a tréningek hatékonyságának alapját az átvilágítási szakasz képezi, amelynek outputjai adják a megfelelő inputot a tréningprogramok felépítéséhez. Az Átvilágítási szakaszt a felkészülés fázisa, majd a lebonyolítás, végül pedig visszajelzés követi.

Átvilágítás, információgyűjtés

Célunk ebben a fázisban a Megbízó igényeinek megismerése, és a tréning eredményességéhez szükséges feltételek és részletek ismertetése. Eredményeképpen egy olyan testreszabott tematikára és céges helyzetekre épülő gyakorlat-orientált képzést dolgozunk ki, amely a reális elvárásoknak megfelelő eredményt garantálja.

A szakaszban a tréningek kidolgozásáért és lebonyolításáért felelős szenior tréner gyűjti be a szükséges információkat, ezalatt kellő ismereteket szerez nemcsak a tartalmi vonatkozásokról, hanem a résztvevők megismerésére, a munkakörnyezet és a munkatevékenység egyéb jellemzőinek feltérképezésére is lehetőség nyílik. Az alábbiakban felsoroltak közül a program céljának megfelelően választjuk ki a sikerességhez szükséges és elégséges módszereket.

Módszerek:

  • Személyes vagy telefonos Interjú a program sikeres lebonyolításáért felelős vezetővel, aki a munkakör pontos megértésében tud információkkal szolgálni.
  • Személyes vagy telefonos interjúk a célcsoport tagjaival, illetve a célcsoportból delegált munkatársakkal
  • CIT, azaz Kritikus Incidensek módszere (kiemelkedően és alacsonyan teljesítő munkatársak megfigyelése)
  • Dokumentum – elemzés: Termék kiválasztása és megismerése az átadott dokumentáció segítségével.
  • Kérdőív illetve interjú segítségével saját élmények, problémás helyzetek, problémás ügyek, speciális nehézségek gyűjtése, amely kettős célt szolgál: megismerni a fókuszpontokat, és a leginkább hangsúlyos szükségleteket, illetve a valós szituációkat felhasználni szimulációk, esettanulmányok, helyzetgyakorlatok kidolgozásához.

Felkészülés, tananyag kidolgozása

Az első szakasz outputjainak ismeretében a második szakaszban a tematikus háttér (azaz tananyag) súlypontjainak megállapítása, a pontos tematika, forgatókönyv és hallgatói jegyzet kidolgozása történik.

A Tréner elkészíti a tematika vázlatot, és forgatókönyvet, a begyűjtött anyagok alapján a feldolgozandó esettanulmányokat, szerepjátékokat és feladatlapokat (jegyzet), amelyek szakmai tartalmát egyezteti a kijelölt vezetővel.

Módszerek, lépések: 

A Tréning lebonyolítása

Ebben a fázisban a Megbízó/kapcsolattartónak kijelölt személlyel való egyeztetett forgatókönyv alapján a tréning lebonyolítása történik, a Megbízó által biztosított helyszínen. Igény szerint díjmentesen átvállaljuk a helyszín kiválasztását.

Alkalmazott módszer:

Integrált tréningmódszer. Kiscsoportos képzési forma, amely a kétirányú kommunikációt és az egyéb interaktivitást biztosítja. Elemei:

  • Saját élményű, didaktikus tartalmú csoportgyakorlatok, tréneri élménytudatosítással
  • Játékos feladatok (beltéri és kültéri feladatok)
  • Egyéni, páros feladatmegoldás, feladatlap kitöltés és/vagy teszt
  • Kis és nagycsoportos műhelymunka
  • Helyzetgyakorlatok, szimulációk
  • Esettanulmányok
  • Interaktív tréneri prezentációk (elméletek rövid bemutatása)
  • Csoportos problémamegoldás
  • Videós vagy diktafonos önismereti és készségfejlesztési feladatok
  • NLP módszerek
  • Drámapedagógiai alapú gyakorlatok
  • Csoportdinamikai feladatok
  • Jobb és bal agyfélteke harmonizációjára szolgáló energizáló rövid gyakorlatok, játékok.

Visszajelzés, értékelés

Ebben a fázisban a tréner elkészít egy prezentációt a tréning eredményeiről, a résztvevők elégedettségi mutatóiról.

Másrészt szóban is visszajelzést ad a tréning folyamatáról. Átadásra kerül a program dokumentációja, a jelenléti ívek, és a programértékelő lapok. Ezen a megbeszélésen a Megbízó is visszajelzést ad számunkra a tréning sikerességéről, tapasztalatairól.

Csapatunk

Megalakulásunk óta egy négyfős állandó csapattal dolgozunk, akik mellett mindig az igényelt szakterületnek megfelelően vonunk be szakembereket.

Csapatunk minden tagja diplomás, jelentős szervezeti és vezetői tapasztalattal rendelkezik, valamint képzett tréner, facilitator vagy coach. Közös bennünk az állandó tanulás és a személyes, fejlődés igénye, amely alapvető feltétele szakmai működésünknek.

A tréningeket tökéletesen igazították a speciális munkaköri jellemzőkhöz, és nagy sikerrel érik el a hatékonyságot